مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 07:302020-06-23اجتماعي

اجرای طرح ساماندهی پوشاک دانش آموزان فقط در پایه های اول، هفتم و دهم


از سال تحصیلی پیش رو طرح ساماندهی پوشاک فقط در پایه های اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم صورت خواهد گرفت و در سایر پایه ها این طرح اجرا نخواهد شد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: از سال تحصیلی پیش رو طرح ساماندهی پوشاک فقط در پایه های اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم صورت خواهد گرفت و در سایر پایه ها این طرح اجرا نخواهد شد.

کوروش مودت در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بازنگری جدید در شیوه نامه طرح ساماندهی پوشاک مدارس در استان خوزستان، اظهار کرد: این بازنگری با هدف کمک به خانواده ها و صرفه جویی در هزینه های کلی تحصیل دانش آموزان انجام می شود.

در این راستا با تمهیدات صورت گرفته در سال تحصیلی جدید، دانش آموزان میان پایه ملزم به شرکت در طرح ساماندهی پوشاک نخواهند بود.

وی ادامه داد: از سال تحصیلی پیش رو طرح ساماندهی پوشاک فقط در پایه های اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم صورت خواهد گرفت و در سایر پایه ها این طرح اجرا نخواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به برنامه های آموزش و پرورش استان برای سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: در خصوص آغاز سال تحصیلی جدید سناریوهای قابل پیش بینی مطرح شده و با توجه به اینکه بازگشایی مدارس سراسر کشور از 15 شهریور ماه صورت خواهد گرفت، سنار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ساماندهی پوشاک دانش آموزان فقط در پایه های اول، هفتم و دهم

اجرای طرح ساماندهی پوشاک دانش آموزان فقط در پایه های اول، هفتم و دهم