مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 07:352020-06-23اقتصادي

بزرگترین کمپ ورزشی کشور در نمین احداث می شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بزرگترین کمپ ورزشی کشور در زمینی به مساحت 100 هکتار در شهرستان نمین احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سجاد انوشیروانی ظهر امروز در نشستی با فرماندار نمین اظهار کرد: با توجه به این که شهرستان نمین از لحاظ ظرفیت و قابلیت های ورزشی پتانسیل بالایی دارد، با رایزنی های صورت گرفته و پس از اخذ مجوزهای لازم بزرگترین کمپ ورزشی کشور در زمینی به مساحت 100 هکتار در این شهرستان ایجاد می شود که با بخش خصوصی نیز برای سرمایه گذاری در این کمپ مذاکراتی انجام گرفته است.

وی افزود: یکی از مهم ترین دغدغه های اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل احیای پیست اسکی روی چمن فندقلو نمین است که باید با تمام توان برای احیای این پروژه اقدامات اساسی انجام دهیم چراکه این پروژه بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: تجهیزات تله اسکی برای این پیست خریداری شده و آماده نصب است که با کسب مجوز از منابع طبیعی، عملیات نصب در هفته های آتی انجام خواهد گرفت.

انوشیروانی با اشاره به این که برای آماده سازی این پروژه بیش از 90 درصد اعتبارات تخصیصی تحقق یافته است، بیان کرد: شهرستان نمین پتانسیل رشته های ورزشی هم چون تیراندازی، اسب سواری و گلف را دارد که باید از این قابلیت به خوبی بهره گرفت و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین کمپ ورزشی کشور در نمین احداث می شود

بزرگترین کمپ ورزشی کشور در نمین احداث می شود