مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 08:052020-06-23اقتصادي

تولید بیش از 1200 دستگاه انواع تراکتور در ارومیه


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: سال گذشته بیش از یک هزار و 200 دستگاه انواع تراکتور در تراکتورسازی ارومیه تولید و به بازارهای داخلی و خارجی ارسال شده است.

- غلامرضا بابایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سال گذشته بیش از یک هزار و 200 دستگاه انواع تراکتور در تراکتورسازی ارومیه تولید و به بازارهای داخلی و خارجی ارسال شده است.

وی تصریح کرد: در سال های گذشته تعدادی از واحدهای تولیدی استان به دلیل مشکلات اقتصادی، مالی و ارزی به حالت تعطیل و یا نیمه فعال در آمده بودند که سال گذشته با همکاری بانک های عامل و دستگاه های ذی ربط تعدادی از این واحدها به چرخه تولید برگشتند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی بیان کرد: تراکتور سازی ارومیه یکی از واحدهای فعال استان است که با اجرای برنامه های توسعه ای خود جهش چشمگیری در میزان تولیدات خود در ابتدای امسال داشته است که در روزهای آیند شاهد رونمایی از محصولات و تولیدات جدید این واحد نیز خواهیم بود.

بابایی یاد آور شد: تراکتورسازی ارومیه علاوه بر تأمین نیازهای بخش کشاورزی کشور در زمینه تراکتورهای باغی و سبک، به رغم تحریم های ظالمانه دشمنان علیه کشور به کشورهای مختلف نیز صادرات داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 1200 دستگاه انواع تراکتور در ارومیه

تولید بیش از 1200 دستگاه انواع تراکتور در ارومیه