مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 08:252020-06-23سياسي

جزییات برگزاری جشن دهه کرامت در استان البرز


سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس در استان البرز گفت: نهمین سال برگزاری جشن دهه کرامت در استان البرز با شیوع کرونا محدود شد امااقداماتی در دستور کار قرار گرفته است.

- عباس قاضی خانی، سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس در استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن تبریک ایام مبارک دهه کرامت، گفت: امسال نهمین سال برگزاری جشن های کرامت در استان البرز است و برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده است.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس در استان البرز بیان کرد: در آغاز و به مناسبت تولد حضرت معصومه و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی جشنی تا آخر هفته در حوزه علمیه خواهران برگزار خواهد شد.

قاضی خانی ادامه داد: همچنین علاوه بر مرکز استان، در دوازده شهر دیگر بیش از صد و پنجاه برنامه تدارک دیده شده در این میان می توان به دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با مدافعات سلامت ، بازدید از زندان ها و مرکز کهریزک اشاره کرد.

وی افزود: مهمترین برنامه تهیه سبد کالا به نام سفره کرامت رضوی با یازده قلم جنس و به ارزش دویست هزار تومان به بیش از دو هزار خانوار نیازمند در روز ولادت امام رضا اهدا خواهد شد؛ همچنین در همان روز و در نماز جمعه و با حضور نماینده ولی فقیه از هشت مدافع سلامت که شناسایی می شوند تقدیر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری جشن دهه کرامت در استان البرز

جزییات برگزاری جشن دهه کرامت در استان البرز