مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 08:352020-06-23اقتصادي

واگذاری پروژه های برق به بخش خصوصی/ ظرفیت شاهرود در انتقال برق


وزیر نیرو با بیان اینکه واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی سیاست این وزارتخانه است، گفت: امیدواریم بتوانیم بار مالی را از دوش سرمایه گذاران برداشته تا شاهد مشارکت بیشتر آن ها باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا اردکانیان ظهر سه شنبه در جریان افتتاح ویدئوکنفرانسی طرح افزایش ظرفیت نیروگاه شاهرود با بیان اینکه این شهرستان به واسطه قرارگیری در موقعیت جغرافیایی ویژه دارای ظرفیت های خوبی برای برق رسانی است، ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم شاهد توسعه بیشتر این صنعت در شاهرود باشیم.

وی در خصوص درخواست مسئولان استان سمنان و به خصوص شاهرود برای توسعه نیروگاه حرارتی و همچنین خورشیدی، بیان کرد: حال که شرایط بازپرداخت هزینه از محل صرفه جویی سوخت فراهم شده، ما به محض اخذ مصوبه از هیئت وزیران ان شاالله قرار دادهای خوبی برای استان سمنان خواهیم داشت.

وزیر نیرو در ادامه گفت: تلاش در عرصه نوینی از تولید در سالی که به نام جهش تولید مزین است یکی از سیاست های وزارت نیرو است که شامل افزایش راندمان سازه ها و سرمایه های موجود قلمداد می شود.

روزی در این کشور همه ظرفیت نصب شده نیروگاهی کمتر از 10 درصد فعلی بود و آن مقدار هم هر کدامش تکنولوژی یک کشور از یک گوشه دنیا را می خواست زیرا همه آنها سهمی از درآمدهای نفتی ایران می خواستند به نحوی که در سال های جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری پروژه های برق به بخش خصوصی/ ظرفیت شاهرود در انتقال برق

واگذاری پروژه های برق به بخش خصوصی/ ظرفیت شاهرود در انتقال برق