مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 08:502020-06-23فناوري

کارگاه حاکمیت شهرهای هوشمند در اجلاس جامعه اطلاعاتی برگزار می شود


کارگاه مجازی حاکمیت شهرهای هوشمند» در همایش بین المللی اجلاس جامعه اطلاعاتی (WSIS ) توسط نمایندگان ایران برگزار می شود.

- کارگاه مجازی حاکمیت شهرهای هوشمند در همایش بین المللی اجلاس جامعه اطلاعاتی (WSIS ) توسط نمایندگان ایران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، همایش بین المللی اجلاس جامعه اطلاعاتی (WSIS) به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

در این همایش بین المللی، علیرضا یاری و محمدرضا میرصراف به عنوان نمایندگان پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، قرار است کارگاه حاکمیت شهرهای هوشمند را با محوریت هوشمندسازی شهر مشهد ارائه کنند.

این کارگاه در راستای تفاهم نامه پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با شهرداری مشهد و با همکاری سازمان فناوری اطلاعات شهرداری مشهد، در روز جمعه 6 تیرماه 99 ارائه خواهد شد.

با توجه به برگزاری سه کارگاه در روز، فرصتی فراهم شده تا علاقمندان حوزه فاوا در کارگاه های مورد علاقه خود حضور یافته و مشارکت داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین گردهمایی های سالانه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای توسعه جهانی ICT با همکاری سازمانهایی مانند یونسکو، اتحادیه جهانی مخابرات (ITU ) و UNDP همه ساله در ژنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه حاکمیت شهرهای هوشمند در اجلاس جامعه اطلاعاتی برگزار می شود

کارگاه حاکمیت شهرهای هوشمند در اجلاس جامعه اطلاعاتی برگزار می شود