مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 09:302020-06-23حوادث

وقوع سه آتش سوزی در مناطق ارژن و پریشان


مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس اعلام کرد که روز گذشته شاهد وقوع سه مورد حریق در مناطق طبیعی و عرصه های حفاظت شده ارژن و پریشان و ارتفاعات گرگنا و چشمه دهک بودیم که با همکاری همه ارگان های ذیربط و همراهی مردم، - مهار و اطفاء شد.

حمید ظهرابی سه شنبه 3 تیر به خبرنگاران گفت: روز دوشنبه 2 تیر ساعت 11 و 30 دقیقه صبح وقوع حریق در منطقه حفاظت شده ارژن و پریشان، محدوده روستای دشت برم و تنگ زرد، گزارش شد.

وی با بیان اینکه علت وقوع حریق آتش زدن کاه و کلش گزارش و اعلام شد که این حریق به درختان بلوط منطقه آسیب زده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حضور به موقع نیروهای منابع طبیعی، محیط زیست، انتظامی و کمک و همراهی جامعه محلی، آتش مهار و اطفاء شد.

ظهرابی ادامه داد: 2 مورد حریق دیگر نیز در ارتفاعات روستای وارک (چشمه دهک) و ارتفاعات گرگنا رخ داد که با حضور به موقع نیروهای یگان حفاظت محیط زیست فارس، منابع طبیعی، نیروی انتظامی، اهالی و دهیاری روستاهای بورنجان، پرک، کلانی، عبدویی، گرگنا و سازمان های مردم نهاد، پس از ساعت ها تلاش، بامداد امروز مهار شد.

مدیرکل محیط زیست فارس همچنین از شهروندان درخواست کرد تا هنگام حضور در طبیعت از روشن کردن آتش در علفزارها و کنار بوته های خشک به ویژه در زمان وزش باد، پرهیز کنند و در صورت ایجاد آتش در محدوده امن، قبل از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع سه آتش سوزی در مناطق ارژن و پریشان

وقوع سه آتش سوزی در مناطق ارژن و پریشان