مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 09:402020-06-23اقتصادي

درخواست فروشندگان لوازم خانگی برای ثبت معاملات در این سامانه


رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در نامه ای به وزارت صمت، ثبت اطلاعات خرید و فروش لوازم خانگی در سامانه جامع تجارت را جهت کنترل بازار لوازم خانگی ضروری اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، اخیراً گرانی افسارگسیخته انواع لوازم خانگی هم در بازار و هم در فروشگاه های اینترنتی، مشکلات زیادی را برای مصرف کنندگان نهایی به وجود آورده است؛ افزایش روزافزون قیمت لوازم‎خانگی تا جایی پیش رفت که در برخی از فروشگاه های اینترنتی قیمت یخچال به 250 میلیون تومان نیز رسید.

این مسأله موجب شد تا رییس جمهور نیز به ماجرای گرانی لوازم خانگی ورود کرده و برای مدیریت بازار به وزارت صمت دستور دهد؛ در همین راستا اخیراً مسئولان این وزارتخانه به همراه چند تن از اعضای اتحادیه لوازم خانگی با حضور در بازار فروش این کالا، از نزدیک در جریان مشکلات تأمین بازار، فروشندگان و مردم قرار گرفتند.

پس از این بازدید، مرتضی میری، رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی طی نامه ای به کلامی، معاونت بازرگانی وزارت صمت و دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار، خواستار ثبت اطلاعات خرید و فروش لوازم خانگی در سامانه جامع تجارت شد و از اعلام آمادگی این اتحادیه برای اجرای این امر با کمک تولیدکنندگان، واردکنندگان و نظارت وزارت صمت خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست فروشندگان لوازم خانگی برای ثبت معاملات در این سامانه

درخواست فروشندگان لوازم خانگی برای ثبت معاملات در این سامانه