مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 09:502020-06-23سياسي

راه اندازی بنیاد «امین ولایت» با محوریت حضرت شاهچراغ (ع)


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، گفت: با آغاز بکار بنیاد «امین ولایت» برنامه های شاخصی با محوریت حضرت شاهچراغ (ع)، در طول سال اجرا می شود.

- شیراز- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، گفت: با آغاز بکار بنیاد امین ولایت برنامه های شاخصی با محوریت حضرت شاهچراغ (ع)، در طول سال اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صابر سهرابی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت دهه کرامت، افزود: این روزهای مقدس به قشر خاصی منحصر نمی شود و همه اقشار جامعه را در برمی گیرد و جا دارد که هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد، برای معرفی این ایام قدم بردارد که در این بین مسئولیت فرهنگوران و مسئولان قطعاً سنگین تر خواهد بود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس با بیان اینکه قرار دادن یک روز در ایام دهه کرامت به عنوان روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) به عنوان یک نماد یا نشانه ای است تا در این ایام در کنار ایام ولادت حضرت امام رضا (ع) به عنوان برادر و حضرت معصومه (س) به عنوان خواهر ایشان گرامی داشته شود، یادآوری کرد: معرفی این فرزند امام هفتم (ع) یک عزم ملی و استانی را می طلبد که با راه اندازی بنیاد بین المللی امین ولایت تحقق پیدا خواهد کرد و در واقع برنامه های با محوریت حضرت احمد بن موسی (ع) هم سامان پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بنیاد «امین ولایت» با محوریت حضرت شاهچراغ (ع)

راه اندازی بنیاد «امین ولایت» با محوریت حضرت شاهچراغ (ع)