مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 10:052020-06-23سياسي

استاندار آذربایجان شرقی عملکرد فرمانداری هادیشهر را مورد بررسی قرار دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قرارگاه مطالبه گری شهید احمدی روشن شهرستان جلفا در نامه سرگشاده به استاندار آذربایجان شرقی خواستار برخورد با ضعف های کارکردی فرماندار هادیشهر شد.

- با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و تقدیم احترام، همانطور که مستحضرید طی هفته های گذشته فرمانداری هادیشهر (جلفا) از سوی وزارت کشور بعنوان فرمانداری و شهرستان نمونه ی اقتصادی معرفی گردیده است.

استحضار دارید که فرمانداری شهرستان جلفا پس از استقرار سازمان منطقه آزاد در شهر جلفا عملا به هادیشهر منتقل شده و بخشی از شهرستان جلفا که در اختیار منطقه آزاد ارس واقع است از حیطه مدیریتی فرمانداری خارج و فرماندار مسئول رسیدگی به شهر های هادیشهر و سیه رود و روستا های تابعه آن ها هستند.

واقفید که فعالیت های منطقه آزاد ارس در ساختاری جدای از منطقه هادیشهر تعریف شده و با توجه به اهداف بین المللی آن درآمد ها و اعتباراتی غیرقابل مقایسه با سایر شهرستان ها به آن تعلق می گیرد و مقایسه آن با سایر شهرستان های کشور قیاس مع الفارق بوده و نشان دهنده عدم شناخت درست متولیان امر از وضعیت اجتماعی و اقتصادی شهر های تحت مدیریت فرمانداری هادیشهر دارد.

منطقه آزاد ارس بایستی با توجه به اختیارات و اعتبارات ملی آن با سایر مناطق آزاد مقایسه شود نه با سایر شهرستان های کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آذربایجان شرقی عملکرد فرمانداری هادیشهر را مورد بررسی قرار دهد

استاندار آذربایجان شرقی عملکرد فرمانداری هادیشهر را مورد بررسی قرار دهد