مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 10:152020-06-23سياسي

درخواست های کرونایی مجمع نمایندگان کرمانشاه از رییس جمهور


مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با توجه به وضعیت قرمز این استان در بحث کرونا، در نامه ای به رییس جمهور خواستار ارسال بیشتر تجهیزات و امکانات مقابله ای، - درخواست های "کرونایی" مجمع نمایندگان کرمانشاه از رییس جمهور ایسنا/کرمانشاه مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با توجه به وضعیت "قرمز" این استان در بحث کرونا، در نامه ای به رییس جمهور خواستار ارسال بیشتر تجهیزات و امکانات مقابله ای، تشخیصی و درمانی به این استان و اعمال محدودیت های جدی برای کنترل و مهار این بیماری شدند.

عبدالرضا مصری رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، در این خصوص، گفت: متاسفانه کرمانشاه در شرایط خوبی به لحاظ شیوع کرونا به سر نمی برد و در وضعیت قرمز قرار دارد و این شرایط می طلبد مردم و مسئولین در کنار هم تلاش بیشتری برای مهار این بیماری داشته باشند.

وی افزود: جهت کنترل بیماری، اقدام اول باید از سوی دولت در بحث تامین تجهیزات و امکانات مقابله ای با این بیماری صورت گیرد و ستاد ملی کرونا باید نیازهای استان را در بحث مقابله با کرونا مرتفع کند.

این نماینده مجلس محور دوم مقابله با کرونا را تفویض اختیارات استانی جهت اعمال محدودیت های کرونایی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه تا حد زیادی اختیارات به استانها واگذار شده و عملا استانداران مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست های کرونایی مجمع نمایندگان کرمانشاه از رییس جمهور

درخواست های کرونایی مجمع نمایندگان کرمانشاه از رییس جمهور