مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 10:252020-06-23سياسي

دیدار نخست وزیر سودان با فراکسیون های آزادی و تغییر


فراکسیون های آزادی و تغییر در دیدار با نخست وزیر این کشور درباره ارزیابی مشترک عملکرد وزرای کابینه اش و در ادامه اجرای تغییراتی فوری در آن توافق کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العربی الجدید، این توافق در نشست نمایندگان شورای مرکزی فراکسیون های آزادی و تغییر، ائتلاف حاکم بر سودان با عبدالله حمدوک، نخست وزیر این کشور حاصل شد، در این نشست چالش های متعدد پیش روی دوره انتقالی و مشکلات موجود بررسی شدند.

نشست یاد شده پس از فراخوان ها برای برپایی تظاهراتی میلیونی با عنوان تظاهرات میلیونی تصحیح مسیر انقلاب برگزار شد، احزاب ائتلاف حاکم از این تظاهرات حمایت کردند تا دولت را برای انجام برخی خواسته ها تحت فشار بگذارند.

بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی کمیته اطلاع رسانی مشترک، در نشست فراکسیون های آزادی و تغییر با نخست وزیر بر تعیین فرماندارانی غیرنظامی برای استان ها به جای فرمانداران نظامی فعلی و نیز تشکیل فوری پارلمان با در نظر گرفتن کرسی های اختصاصی فراکسیون صلح و پایبندی جدی به اختیارات تعیین شده برای نهادهای مختلف مطابق با قانون اساسی تاکید شد.

همچنین دو طرف توافق کردند یک هیئت عالی رتبه مشترک برای دیدار با جبهه انقلابی و جنبش مردمی به رهبری الحلو و جنبش آزادسازی سودان به رهبری عبدالواحد محمد نور تشکیل شود تا تمامی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نخست وزیر سودان با فراکسیون های آزادی و تغییر

دیدار نخست وزیر سودان با فراکسیون های آزادی و تغییر