مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 10:302020-06-23پزشكي

تدابیر ویژه طب سنتی برای افزایش یا کاهش وزن + نسخه های تغذیه ای


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجید سلطانپور متخصص طب ایرانی در برنامه انارستان درباره راهکار های رسیدن به وزن سلامتی اظهار کرد: - تدابیر ویژه طب سنتی برای افزایش یا کاهش وزن + نسخه های تغذیه ای در طب ایرانی افرادی که دارای ریزش مو، کم خونی، نفخ، علاقه به شیرینیجات و نوشیدنی های خنک، ضعف حافظه، سیاهی رفتن چشم، ضعف در عادت ماهیانه و .

هستند، علاوه بر کم خونی، امکان لاغری ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجید سلطانپور متخصص طب ایرانی در برنامه انارستان درباره راهکار های رسیدن به وزن سلامتی اظهار کرد: در مکتب طب ایرانی، اگر فردی که دارای مزاج سرد و خشک بوده و به مرور زمان مزاج مادرزادی اش تغییر کند و سرد و تر شود، درمان افزایش وزن او به مراتب سخت تر از کسی است که دارای مزاج گرم و تر است و اضافه وزن پیدا کرده است؛ هر کس از مزاج جبلی اش فاصله بگیرد، درمانش سخت تر می شود.

وی ادامه داد: معمولاً کسانی که به دلیل مقاومت در کاهش وزن به اطبا مراجعه می کنند، کسانی هستند که از مزاج مادرزادی و جبلی خود فاصله گرفته اند؛ اغلب این افراد دچار ضعف قوا هستند.

سلطانپور تصریح کرد: در مکتب طب ایرانی، فرد باید دارای قوت باشد تا دارو در بدن او اثر بگذارد؛ وقتی بدن دچار ضعف یا کمبود انرژی شود، انتقال دارو از دستگاه گوارش به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر ویژه طب سنتی برای افزایش یا کاهش وزن + نسخه های تغذیه ای

تدابیر ویژه طب سنتی برای افزایش یا کاهش وزن + نسخه های تغذیه ای