مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 11:152020-06-23سياسي

تاج گردون: اعضای کمیسیون تحقیق حق الناس را در نظر بگیرند


منتخب مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی ضمن ارسال مستندات خود به کمیسیون تحقیق درباره اعتبارنامه اش گفت: انتظار دارم اعضای کمیسیون تحقیق با در نظر گرفتن حق الناس و فارغ از نگاه سیاسی و جناحی خدا را شاهد و ناظر قرار دهند.

- منتخب مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی ضمن ارسال مستندات خود به کمیسیون تحقیق درباره اعتبارنامه اش گفت: انتظار دارم اعضای کمیسیون تحقیق با در نظر گرفتن حق الناس و فارغ از نگاه سیاسی و جناحی خدا را شاهد و ناظر قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نامه غلامرضا تاج گردون خطاب به اعضای کمیسیون تحقیق آمده است: اعضا محترم کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی وقل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا و بگو پروردگارا مرا (در هر کاری) به طرز درست داخل کن و به طرز درست خارج ساز و از جانب خود برای من تسلطی یاری بخش قرار ده با سلام و احترام سخنم را با یاد و نام خدا آغاز کرده و یاد می کنم از روح بلند امام روح الله و جانشین برحقش حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رهبر و مقتدای مسلمین جهان.

وظیفه خود می دانم در آغاز نوشتارم خود را در برابر خون شهدای عزیز ایران اسلامی قرار داده و آنگونه سوگند یاد کنم که همچون گذشته که سعی داشتم خیانت وعبوری از آرمان های آنان نداشته باشم در این یادداشت آنان را به شهادت گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاج گردون: اعضای کمیسیون تحقیق حق الناس را در نظر بگیرند

تاج گردون: اعضای کمیسیون تحقیق حق الناس را در نظر بگیرند