مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 11:152020-06-23دانش

ارسال گزارش دستاورد های علمی به مسئولان کشور / حکم معاون پژوهشی جدید اعطا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آیین تکریم مسعود برومند و معارفه غلامحسین رحیمی، - وزیر علوم اعلام کرد: در دو سال گذشته گزارش های مستند دوره ای برای مسئولان رده بالای کشور ارسال شده تا دستاورد های علمی کشور بیشتر معرفی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آیین تکریم مسعود برومند و معارفه غلامحسین رحیمی، معاون پژوهش و فناوری این وزارت تاکید کرد: نهاد ها و سازمان ها باید به استفاده بهینه از ظرفیت های گرانسنگ آموزش عالی توجه بیشتری داشته باشند و بیش از پیش از این توانمندی ها در جهت توسعه و پیشرفت کشور بهره برداری کنند.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، آموزش عالی کشوراز یک پیوستگی مناسب در راستای انجام وظایف خود برخوردار بوده است، اظهار داشت: در این راستا آموزش عالی در تربیت کارشناس، وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده و در حال حاضر، تمام مدیران و کارشناسان کشور از فارغ التحصیلان دانشگاه های کشور محسوب می شوند.

وزیر علوم درخصوص پیشرفت در امور پژوهشی گفت: به دست آمدن دستاورد های عظیم در زمینه پژوهش و اخذ رتبه های مناسب پژوهشی در سطح جهان نیز حاصل دستاورد های دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال گزارش دستاورد های علمی به مسئولان کشور / حکم معاون پژوهشی جدید اعطا شد

ارسال گزارش دستاورد های علمی به مسئولان کشور / حکم معاون پژوهشی جدید اعطا شد