مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 12:152020-06-23حوادث

انهدام باند سارقان اماکن تجاری پایتخت


رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 3 سارقان اماکن تجاری و مالخر اموال مسروقه با 60 فقره سرقت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی اظهار کرد: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از مغازه موبایل فروشی اش در حوالی خیابان آذربایجان پرونده اولیه در کلانتری 108 نواب تشکیل و با دستور قضایی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع شد.

رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بیان داشت: شاکی پس از مراجعه به این پایگاه به کارآگاهان اظهار کرد، ساعت 9 صبح یازدهم بهمن ماه حین باز کردن مغازه مشاهده کردم کرکره مغازه ام تخریب شده و 17 دستگاه گوشی موبایل آکبند، لپ تاپ و مقادیر زیادی لوازم جانبی تلفن همراه در مجموع به ارزش 4 میلیارد ریال سرقت شده است.

این مقام انتظامی گفت: تیم مبازره با سرقت اماکن پایگاه هشتم پس از انجام تحقیقات میدانی تصویری از چهره 2 سارق را به دست آورند و در گام بعدی پس از تحقیقات پلیسی، موفق شدند هویت یکی از سارقان به نام کیارش را شناسایی کنند.

وی عنوان کرد: تصویر به دست آمده از متهم را به یگان های انتظامی و کلانتری های تابعه ارسال و در نهایت متهم پرونده در چهاردهم اسفند ماه توسط مأموران کلانتری 111 هفت چنار با هویت جعلی دانیال به اتهام سرقت مغازه دستگیر و به این پایگاه انتقال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان اماکن تجاری پایتخت

انهدام باند سارقان اماکن تجاری پایتخت