مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 15:152020-06-23فرهنگي

فوت عضوی از خانواده تئاتر اصفهان


محمدمهدی عسگرانی، مدرس تئاتر و مدیر گروه فرهنگی الست که زمانی نیز به عنوان دبیر شورای نظارت و بازبینی بر نمایش در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان فعالیت داشته، - ایسنا/اصفهان محمدمهدی عسگرانی، مدرس تئاتر و مدیر گروه فرهنگی الست که زمانی نیز به عنوان دبیر شورای نظارت و بازبینی بر نمایش در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان فعالیت داشته، دار فانی را وداع گفت.

جواد ایزددوست، کارگردان تئاتر با اعلام این خبر به ایسنا گفت: محمدمهدی عسگرانی دانش آموخته رشته فلسفه هنر در مقطع دکتری و کارشناس ارشد رشته کارگردانی تئاتر بود.

وی ادامه داد: این مدرس تئاتر در روز سی ام خردادماه و هم زمان با برگزاری مراسم سالگرد درگذشت پدرش بر اثر سکته قلبی از دنیا رفت، درحالی که تنها 35 سال داشت.

این کارگردان تئاتر تصریح کرد: طبق آنچه در بانک اطلاعاتی هنرمندان اصفهان ثبت شده، کارگردانی و بازی در 20 نمایش رادیویی، عضویت فعال در بسیج هنرمندان، مدیریت گروه فرهنگی الست، داوری در جشنواره های مختلف دانش آموزی، تدریس تئاتر در دانشگاه های آزاد و همچنین عضویت در کمیته محتوایی دو دوره از جشنواره بین المللی کودک و نوجوان را می توان ازجمله فعالیت های او دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت عضوی از خانواده تئاتر اصفهان

فوت عضوی از خانواده تئاتر اصفهان