مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 15:252020-06-23حوادث

آتش نشان جوان مشهدی آسمانی شد


مدیر عامل آتش نشانی مشهد با انتشار پیام تسلیتی عروج آتش نشان مشهدی امیر محمد زارع را به خانواده این فرشته نجات و خانواده بزرگ آتش نشانان مشهد وکشور تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در متن  پیام تسلیت آتشپاد دوم امیر عزیزی آمده است: درود خدا بر آن خادم ایمنی و امنیت مشهد الرضا(ع) که عمر پر برکت خویش را در سایه سار آقا علی بن موسی الرضا(ع) به مجاهدت خالصانه در راه تامین ایمنی و آسایش مردم مشهد و زائران حرم رضوی سپری و همواره در قامت یک آتش نشان شجاع با نقش آفرینی های برجسته در عرصه های خدمت به مردم، بر مسیر نورانی ایثار و فداکاری پای فشرد و سرانجام نیز در حادثه ای حین تمرین عملیاتی، با ردای مقدس آتش نشان، به دیدار حضرت حق شتافت.

باشد که حضرت حق آن آتش نشان مخلص، خدوم و ایثارگر را به پاس سال ها خدمات خالصانه و مجاهدت صادقانه اش در نعیم مقیم و در جوار همکاران شهیدش از خوان رحمت واسعه خویش بهره مند گرداند.

اینجانب فقدان آن آتش نشان عزیز و مخلص را که به دلیل شایستگی هایش به عضویت تیم عملیات ویژه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد انتخاب شده بود را به خانواده معزز، همشهریان، بستگان و همه آتش نشانان ایران اسلامی تسلیت عرض نموده، از ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشان جوان مشهدی آسمانی شد

آتش نشان جوان مشهدی آسمانی شد