مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 16:002020-06-23اقتصادي

محدویت های کرونایی برمی گردد؟


معاون استاندارو فرماندار کرج با ابراز نگرانی نسبت به افزایش روزانه آمار ابتلا به کرونا در این کلانشهر با صدور دستور ویژه ای به شهرداران از آنها خواست تا ضدعفونی معابر شهری را از سربگیرند.

- ایسنا/البرز معاون استاندارو فرماندار کرج با ابراز نگرانی نسبت به افزایش روزانه آمار ابتلا به کرونا در این کلانشهر با صدور دستور ویژه ای به شهرداران از آنها خواست تا ضدعفونی معابر شهری را از سربگیرند.

غفور قاسم پور روز سه شنبه سوم تیر ماه در ابلاغیه ای جدید،خطاب به شهرداران شهرهای اقماری کلانشهر کرج دستور ویژه ای برای آغاز ضدعفونی های معابر شهری کرج صادر کرد و گفت: شهرداران از فردا با فعال سازی اکیپ های مدیریت بحران و خدمات شهری ضدعفونی خیابان ها و معابرشهری را آغاز کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تاکید کرد: وسایل حمل و نقل عمومی به واسطه اینکه بیشترین حجم جابجایی و انتقال ویروس را دارند باید با حساسیت های ویژه ای فعالیت داشته باشند.

مراسم عزا و عروسی سفیر مرگ شده است وی هر گونه تجمع و ازدحامی را موجب افزایش انتقال ویروس عنوان کرد و نسبت به برگزاری مراسم عزا و عروسی به صورت زیر زمینی هشدار جدی داد و افزود: شیب ابتلا به کرونا در کرج صعودی شده است و با تداوم این روند شرایط سختی فرا رو خواهیم داشت، از این رو مردم در مراجعه به پاساژها و مراکز خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدویت های کرونایی برمی گردد؟

محدویت های کرونایی برمی گردد؟