مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 17:502020-06-23بين الملل

چرا جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی به فرانسه فرستاده می شود؟


معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه گفت: فرانسه به این دلیل که یک نهاد مستقل سوانح هواپیمایی دارد و یکی از نهادهای مرجع سوانح هوایی محسوب می شود، - به همین دلیل تصمیم داریم جعبه های سیاه را برای خوانش به این نهاد بدهیم که این اطلاعات را بخوانیم و موضوع تحقیقات را نهایی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ معاون وزیر خارجه درباره ارسال جعبه های سیاه هواپیمای اوکراینی به فرانسه گفت: فرانسه یک نهاد مستقل سوانح هواپیمایی دارد و از سوی دیگر با تعلل اوکراین مواجه شدیم، به این خاطر تصمیم گرفتیم جعبه های سیاه را برای خوانش به فرانسه بفرستیم.

محسن بهاروند معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه امروز (سه شنبه) در گفت وگویی درباره تصمیم ایران برای ارسال جعبه های سیاه هواپیمای اوکراینی به فرانسه برای خوانش عنوان کرد: فرانسه به این دلیل که یک نهاد مستقل سوانح هواپیمایی دارد و یکی از نهادهای مرجع سوانح هوایی محسوب می شود، به همین دلیل تصمیم داریم جعبه های سیاه را برای خوانش به این نهاد بدهیم که این اطلاعات را بخوانیم و موضوع تحقیقات را نهایی کنیم.

وی درباره اظهارات ظریف مبنی بر آمادگی ایران برای جبران خسارات به جانباختگان و دولت اوکراین در پی سقوط هواپیمای اوکراینی و عدم پاسخگویی کی یف به این درخواست ایران عنوان کرد: این س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی به فرانسه فرستاده می شود؟

چرا جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی به فرانسه فرستاده می شود؟