مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 18:252020-06-23بين الملل

روسیه با تحویل سریع سامانه اس -400 به دهلی نو موافقت کرد


وزیر دفاع هندوستان روز سه شنبه از تداوم و همچنین تسریع در اجرای بخشهایی از قرارداد نظامی منعقده میان این کشور با روسیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، گزارشها حاکی از آن است که دولت هند طی درخواستی از مقامات روسیه خواهان دریافت هرچه سریعتر تجهیزات دفاعی از جمله سامانه پدافند موشکی اس -400 شده است.

گفتنی است که هندوستان و روسیه از سال 2018 قراردادهای دفاعی با ارزشی بالغ بر 12 میلیارد دلار امضا کرده اند.

در همین ارتباط، راجنات سینگ وزیر دفاع هندوستان روز سه شنبه اعلام کرد که قراردادهای کنونی و منعقده میان دو کشور همچنان تداوم خواهد یافت و در برخی موارد نیز تسریع می شود.

شایان ذکر است که وزیر دفاع هندوستان در نخستین سفر سه روزه و رسمی خود به مسکو با معاون نخست وزیر روسیه و چندتن از مقامات بلندپایه این کشور پیرامون موضوعات مختلف گفتگو کرد.

راجنات سینگ با مثبت و سازنده خواندن گفتگوهای خود با یوری بوریسوف معاون نخست وزیر روسیه خاطرنشان کرد که بابت تداوم و همچنین تسریع در اجرای برخی از بخشهای قرارداد دفاعی اطمینان حاصل کرده است .

گفتنی است که همزمان با اوج گیری تنش های مرزی بین هند و چین و بروز درگیری میان دو کشور، راجنات سینگ وزیر دفاع هند روز گذشته (دوشنبه) عازم روسیه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه با تحویل سریع سامانه اس -400 به دهلی نو موافقت کرد

روسیه با تحویل سریع سامانه اس -400 به دهلی نو موافقت کرد