مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 02:552020-06-23سياسي

راه اندازی مرکز تخصصی تربیت اسلامی کودک و نوجوان همدان


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: امروز دشمن بنایش بر این است که بحران هویت ایجاد کند بنابراین مرکز تخصصی تربیت اسلامی کودک و نوجوان وظیفه دارد در هویت سازی اسلامی و ایرانی نقش اساسی را بازی کند.

- ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: امروز دشمن بنایش بر این است که بحران هویت ایجاد کند بنابراین مرکز تخصصی تربیت اسلامی کودک و نوجوان وظیفه دارد در هویت سازی اسلامی و ایرانی نقش اساسی را بازی کند.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی شامگاه سه شنبه 3 تیرماه در آیین افتتاحیه مرکز تخصصی تربیت اسلامی کودک و نوجوان استان همدان، با اشاره به اینکه در استان همدان مجموعه های فراوانی در عرصه تربیت کودک و نوجوان فعالیت داشته اند و 13 مجموعه در شهر همدان هستند، افزود: در مهرماه سال گذشته شورای فرهنگ عمومی در تصمیمی قابل تقدیر تصمیم به راه اندازی این مرکز تخصصی گرفت.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه هایی مانند سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: این مجموعه ها جلسات زیادی تشکیل دادند و شاکله و ساختار فعالیت های مرکز را مشخص کردند.

امام جمعه همدان درباره ضرورت تشکیل مرکز تخصصی تربیت اسلامی کودک و نوجوان مطرح کرد: فرهنگ اسلامی، آموزه های دینی و سنت های معقول مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز تخصصی تربیت اسلامی کودک و نوجوان همدان

راه اندازی مرکز تخصصی تربیت اسلامی کودک و نوجوان همدان