مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 02:552020-06-23فرهنگي

«پهنه رودکی» به تئاتر شهر می رسد؟/ توجه توأمان به «مدینه» و «مدنیت»


سید محمدمجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از آمادگی مجموعه وزارت ارشاد برای همکاری با شهرداری تهران در جهت استمرار پهنه فرهنگ و هنر «رودکی» تا مجموعه «تئاتر شهر» خبر داد.

- سید محمدمجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از آمادگی مجموعه وزارت ارشاد برای همکاری با شهرداری تهران در جهت استمرار پهنه فرهنگ و هنر رودکی تا مجموعه تئاتر شهر خبر داد.

سید محمد مجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا مسیر پیاده راه فرهنگی رودکی تا مجموعه تئاتر شهر نیز ادامه پیدا می کند؟ توضیح داد: مواردی که من در سوابق معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدم، غیر از این مرحله ای که به تازگی شاهد بهره برداری آن بودیم، دوبار روی پروژه طرح مطالعاتی صورت گرفته است.

پس طبیعتاً وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی امر فرهنگ و هنر در کشور در صورتی که این پهنه گسترده شود مطابق طرح مطالعاتی خدمات خود را نیز توسعه می دهد.

این خدمات نیز چه از باب فعالیت های فرهنگی هنری و چه از منظر تجمیع نهادهای مرتبط با هنر قابل بررسی است.

وی افزود: ساماندهی خیابان، آرام سازی محیط و کسب اجازه از ساکنین برای گسترش فضای فرهنگی هنری پهنه رودکی و همچنین جلوگیری از بزهکاری و اتفاقات ناخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پهنه رودکی» به تئاتر شهر می رسد؟/ توجه توأمان به «مدینه» و «مدنیت»

«پهنه رودکی» به تئاتر شهر می رسد؟/ توجه توأمان به «مدینه» و «مدنیت»