مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 03:152020-06-23سياسي

توصیه عالم اهل سنت خراسان شمالی به رعایت دستورالعمل های بهداشتی


عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور در خراسان شمالی ضمن ضروری دانستن تبعیت مردم از دستورالعمل های بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع کرونا گفت: - اسلام به حفظ سلامتی تاکید دارد.

آخوند گلدی کمالی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن ضروری دانستن تبعیت مردم از دستورالعمل های بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع ویروس جهانی کرونا اظهار کرد: هر زمان که موضوع سلامت اشخاص در میان باشد باید توصیه ها را جدی گرفت و شرع دین اسلام با آنچه که با سلامتی ارتباط پیدا می کند مخالفت نمی ورزد.

عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور در خراسان شمالی بیان کرد: در آیات قرآنی، نسبت به بهداشت و سلامت فرد و جامعه به صراحت اشاره شده است و بدون شک جامعه ای در مقابله با بیماری مهیبی چون کرونا موفق خواهد شد که سلامت جسم را با رعایت نکات بهداشتی و سلامت روان را با مناجات، استغفار و دادن صدقه بیمه کند.

وی افزود: خدای متعال انسان را به علوم مختلف از جمله علم معنوی و دنیوی مسلح کرده و وی را در مقایسه با سایر موجودات افضل قرار داده است و هر شخصی که به فرایض معنوی خود عمل کرده و در کنار آن عمل به علوم دنیوی را واجب بداند، بی گمان هم در دنیا و هم در آخرت رستگار خواهد شد که مواردی از علوم دنیوی شامل اهمیت به سلامت و نظافت شخصی و عمومی است که در آموزه های دین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه عالم اهل سنت خراسان شمالی به رعایت دستورالعمل های بهداشتی

توصیه عالم اهل سنت خراسان شمالی به رعایت دستورالعمل های بهداشتی