مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 03:202020-06-23اقتصادي

اختصاص 6 میلیارد به تعمیر مدارس البرز/ خرید 300 کولر آبی


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز گفت: شش میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار استانی برای انجام تعمیرات اساسی در سطح مدارس تعیین شده است.

- محمد دلاوریان در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اقداماتی که در بحث رسیدگی به سیستم های سرمایشی، گرمایشی و همچنین تعمیر و استاندارسازی تجهیزات مدارس استان انجام شده است، اظهار کرد: نیمه دوم هر سال رقم اعتبارات تخصیصی از سوی سازمان ویژه خرید تجهیزات مدارس و بحث استانداردسازی سیستم های سرمایشی و گرمایشی تعیین شده و در نیمه نخست سال بعد هزینه می شود که بر این اساس حدود 12 میلیارد تومان اعتبار برای مجموعه نوسازی و تجهیز مدارس البرز در سال 98 منظور شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 500 میلیون تومان از محل اعتبارات خرید تجهیزات جهت تأمین سیستم سرمایشی کلاس های درس و خرید کولرهای آبی مدارس هزینه شده است، گفت: خرید تجهیزات سرمایشی برای آماده سازی مدارس در سال تحصیلی جدید انجام شده است، در مجموع با تکیه بر اعتبارات تخصیصی سال 98 بیش از 300 کولر آبی تاکنون خریداری شده و در اختیار آموزش و پرورش استان قرار گرفت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز گفت: با تکیه بر اعتبار تخصیصی سال گذشته در بحث خرید تجهیزات تاکنون بالغ بر هشت میلیارد و 500 میلیون تومان در بحث تعمیر و نگه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 6 میلیارد به تعمیر مدارس البرز/ خرید 300 کولر آبی

اختصاص 6 میلیارد به تعمیر مدارس البرز/ خرید 300 کولر آبی