مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 03:252020-06-24سياسي

دلنوشته شمخانی در سالروز شهادت سردارسرلشکرعلی هاشمی


در سی و دومین سالگرد عروج عاشقانه و مظلومانه علی هاشمی، سردار دلاور میدانهای کرخه نور و بدر و خیبر به روح مطهر و کبریایی اش درود می فرستم و از صاحب سفره شهیدان، - از راست به چپ: علیرضا بانپوری- احمد غلامپور-شهید علی هاشمی-عزیز جعفری-علی شمخانی-غلامرضا فروغی نیا- ساعاتی پس از شکسته شدن حصر آبادان دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: در سی و دومین سالگرد عروج عاشقانه و مظلومانه علی هاشمی، سردار دلاور میدانهای کرخه نور و بدر و خیبر به روح مطهر و کبریایی اش درود می فرستم و از صاحب سفره شهیدان، عاجزانه تمنا می کنم که ما جامانده گان نشسته بر فرش را نیز بر خوان کَرَم خود در عرش میهمان بگرداند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دبیر شورای عالی امنیت ملی در دلنوشته ای در سالروز شهادت سردار سرلشکر علی هاشمی نوشت: چهارم تیرماه سالروز شهادت مظلومانه فرمانده دلاور و خط شکن قرارگاه نصرت سردار شهید علی هاشمی است.

نمی دانم چرا هر وقت خاطرات علی هاشمی و ایام شهادت او را مرور می کنم بی اختیار حزنی از جنس غم جانسوز شهادت مظلومانه سید الشهدا امام حسین(ع) بر روح و جسمم حاکم می شود.

فرزندمحله فقیر نشین حصیر آباد اهواز، که در نبرد عاشورایی جزایر مجنون در سال 67 آسمانی شد و اجر شهادت و مظلومیت را توامان کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلنوشته شمخانی در سالروز شهادت سردارسرلشکرعلی هاشمی

دلنوشته شمخانی در سالروز شهادت سردارسرلشکرعلی هاشمی