مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 03:302020-06-24پزشكي

تجهیز تنها بیمارستان دولتی در جنوب غرب تهران/نصب دستگاه سی تی اسکن


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران، با اشاره به نصب اولین دستگاه سی تی اسکن و راه اندازی بخش آندوسکوپی در بیمارستان شهدای یافت آباد، بر ارائه خدمات درمانی مطلوب در مناطق حاشیه ای تهران تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلیل کوهپایه زاده، در حاشیه آیین افتتاح بخش سی تی اسکن و آندوسکوپی بیمارستان شهدای یافت آباد، اظهار کرد: بیمارستان شهدای یافت آباد یکی از بیمارستان های قدیمی در منطقه جنوب غرب تهران است که با کمک خیرین در سال های خیلی قبل بنیان نهاده شده است، وی افزود: خدا را شکر می کنیم که بعد از چندین ماه پیگیری یک دستگاه سی تی اسکن که از تکنولوژی روز برخوردار است، در بیمارستان راه اندازی شد تا از این به بعد نیاز نباشد تا مردم برای انجام سی تی، مسیر طولانی را طی کنند و به زحمت بیافتند.

کوهپایه زاده گفت: همکاران ما در این بیمارستان در چند ماهه اخیر به دلیل رسیدگی به مبتلایان کرونا زحمت زیادی کشیدند و روند ارائه خدمت با نبود بخش سی تی اسکن با سختی انجام می شد اما از امروز ضمن رفع این کمبود امکان ارائه این خدمت تشخیصی هم برای افراد مشکوک به کرونا و هم سایر بیماران امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه بیمارستان شهدای یافت آباد تنها مرکز درمانی دولتی در جنوب غرب تهران است که با تعرفه دولتی خدمت ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز تنها بیمارستان دولتی در جنوب غرب تهران/نصب دستگاه سی تی اسکن

تجهیز تنها بیمارستان دولتی در جنوب غرب تهران/نصب دستگاه سی تی اسکن