مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 03:502020-06-24دانش

نظام رتبه بندی دانشگاهها تغییر می کند


قائم مقام ستاد راهبری نقشه علمی گفت: از وزارت علوم خواستیم که نظام رتبه بندی دانشگاه ها صرفا بر اساس مقالات ISIنباشد و طبق سند آمایش نظام رتبه بندی دانشگاه ها باید بر اساس شاخصهای خاصی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصور کبگانیان در حاشیه صدوسی وسومین جلسه شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به ارائه گزارشی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، افزود: طبق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانشگاه ها باید به سمت ماموریت های ویژه سوق پیدا کنند و رویکرد حل مساله در این دانشگاه ها تقویت شود.

از این رو در جلسه اخیر گزارش بسیار خوبی از سوی معاون آموزشی وزارت بهداشت ارائه شد و در این گزارش بیان شده بود که ماموریت های دانشگاه ها در حوزه بهداشت و سلامت در استان های مختلف به چه شکلی توزیع شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر آن تعدادی از اعضاء درخواست کردند که معاون آموزشی وزارت بهداشت در مورد ویروس کرونا گزارش به روز شده ای را ارائه کنند که اعضاء جلسه از تلاش های شبانه روزی ستاد مقابله با کرونا تقدیر و تشکر کردند.

قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور دستور جلسه دوم را موضوع ماموریت گرایی دانشگاه ها ذکر کرد و یادآور شد: بحث اصلی امروز ستاد نقشه جامع علمی کشور در خصوص اصلاحات و اختیاراتی بود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام رتبه بندی دانشگاهها تغییر می کند

نظام رتبه بندی دانشگاهها تغییر می کند