مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 04:002020-06-24سياسي

دلنوشته «شمخانی» در سالروز شهادت سردار علی هاشمی/ سرمایه های دفاع مقدس را ارج بنهیم


دبیر شورای عالی امنیت ملی به مناسبت چهارم تیرماه سالروز شهادت فرمانده دلاور قرارگاه نصرت، سردار شهید علی هاشمی دلنوشته ای منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی به مناسبت چهارم تیرماه سالروز شهادت فرمانده قرارگاه نصرت سردار شهید علی هاشمی است دلنوشته ای منتشر کرد.

متن یاداشت به شرح زیر است: نمی دانم چرا هر وقت خاطرات علی هاشمی و ایام شهادت او را مرور می کنم بی اختیار حزنی از جنس غم جانسوز شهادت مظلومانه سید الشهدا امام حسین (ع) بر روح و جسمم حاکم می شود.

فرزند محله فقیر نشین حصیر آباد اهواز، که در نبرد عاشورایی جزایر مجنون در سال 67 آسمانی شد و اجر شهادت و مظلومیت را توامان کسب کرد.

چه کوتاه بین و سطحی نگر بودند کسانی که بعد از مفقود شدن علی هاشمی در نبردی که تراکم گازهای سیانور و سیانید تمام حیات انسانی، حیوانی و نباتی جزایر مجنون را نابود کرده بود، زمزمه ای تلخ و جانسوز سر دادند که او با ارتش عراق همکاری و به آنان پیوسته است.

همان زمان فریاد زدم علی هاشمی، جوان انقلابی و سلحشورِ عربِ شیعه ی خوزستانی و پیوستن به ارتش صدام!؟ رجعت پیکر مطهر و استخوان های خرد شده علی هاشمی به وطن در سال 89، فرصتی بود برای بازگشت همه آنهایی که شهامت، شجاعت، تسلیم ناپذیری و وفاداری علی هاشمی ها را با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلنوشته «شمخانی» در سالروز شهادت سردار علی هاشمی/ سرمایه های دفاع مقدس را ارج بنهیم

دلنوشته «شمخانی» در سالروز شهادت سردار علی هاشمی/ سرمایه های دفاع مقدس را ارج بنهیم