مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 04:252020-06-24حوادث

می خواهم دوباره به تشک کشتی برگردم


کشتی گیر ملی پوش کنگاوری که سال گذشته به دلیل سانحه تصادف دچار ضایعه نخاعی شده بود، گفت: می خواهم پس از بهبودی کامل دوباره به تشک کشتی برگردم.

- ایسنا/کرمانشاه کشتی گیر ملی پوش کنگاوری که سال گذشته به دلیل سانحه تصادف دچار ضایعه نخاعی شده بود، گفت: می خواهم پس از بهبودی کامل دوباره به تشک کشتی برگردم.

میثم زارع در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به حادثه ای که اواخر مهر سال گذشته برایش رخ داد، اظهارکرد: در این سانحه رانندگی که در مسیر همدان به روستای محل زندگیم – طاهر آباد شهرستان کنگاور – اتفاق افتاد، دچار ضایعه نخاعی شدم، بگونه ای که از ناحیه گردن به پایین حسی نداشتم.

وی تصریح کرد: پس از پیگیری های مسئولین و بویژه رییس فدراسیون برای ادامه درمان به تهران اعزام شدم و درمانم را آنجا ادامه دادند.

دارنده مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نوجوانان جهان بابیان اینکه در این مدت تمام هزینه های درمانش توسط رییس فدراسیون کشتی پرداخت شده، افزود: در طول ماه های گذشته که تحت درمان هستم، روند بهبودی را به سرعت طی کرده و حتی اکنون می توانم روی پاهایم بایستم و آنها را تکان بدهم، اما هنوز نمی توانم راه بروم.

وی تاکید کرد: آنطور که پزشکان می گویند، به مرور می توانم بهبودی کامل خود را دوباره بدست آورم، اما نگفته اند که چه مدت طول می کشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می خواهم دوباره به تشک کشتی برگردم

می خواهم دوباره به تشک کشتی برگردم