مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 04:352020-06-24فرهنگي

نویسندگان خراسان جنوبی 39 جلد کتاب تألیف کردند


معاون امور فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: نویسندگان خراسان جنوبی از ابتدای سال جاری 39 جلد کتاب تألیف کردند - محمود رمضانی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال جاری برای حوزه کتاب برنامه های مختلفی را تدارک دیده ایم که اجرای همه آن ها مشروط به بهبودی وضعیت شیوع کرونا در خراسان جنوبی و کشور است.

معاون امور فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه های ما برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب استان است، بیان کرد: در صورت فراهم شدن شرایط، این نمایشگاه در مهر یا آبان ماه 99 برگزار می شود.

رمضانی ادامه داد: رونمایی از کتب مختلف، تجلیل از نویسندگان برگزیده خراسان جنوبی و برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب از دیگر برنامه های حوزه کتاب فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون نویسندگان خراسان جنوبی 39 عنوان کتاب تألیف کرده اند، گفت: این کتاب ها در حوزه های مختلف چون کودک و نوجوان، آموزشی و دانشگاهی، تاریخی و اجتماعی تألیف شده و برخی از کتاب ها نیز پیرامون شهرستان های استان چون بیرجند، قاین و فردوس است.

معاون امور فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: این کتب در 29 هزار و 100 نسخه به چاپ رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسندگان خراسان جنوبی 39 جلد کتاب تألیف کردند

نویسندگان خراسان جنوبی 39 جلد کتاب تألیف کردند