مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 04:352020-06-24سياسي

شبکه زاگرس کرمانشاه به مردم آموزش حقوقی می دهد


مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت: با توجه به انتشار ویروس منحوس کرونا و تعطیلی طرح «هر مسجد یک حقوق دان»، در صدد هستیم با همکاری صدا و سیمای مرکز کرمانشاه و بخش رادیو یک برنامه جایگزین آموزش حقوقی را برنامه ریزی و اجرا کنیم.

- رسول بهرامی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطر شهید بهشتی پایه گذار دستگاه قضایی نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار داشت: از آنجا که رسالت بسیج حقوقدانان کمک به دستگاه قضایی در راستایی کارآمدی نظام قضایی است، لذا یکی از برنامه های ما اجرای طرح آموزش همگانی حقوق در جهت ارتقای فرهنگ حقوقی جامعه و پیشگیری از اختلافات حقوقی و کاهش ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی است.

وی بااشاره به طرح هر مسجد یک حقوق دان ، ادامه داد: در این راستا در سال گذشته در 72 مسجد استان کرمانشاه طرح هر مسجد یک حقوقدان را اجرا کردیم و نزدیک به 15 هزار نفر از مردم کرمانشاه از خدمات مشاوره حقوقی کارشناسان ما در این طرح بهره مند شدند.

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به انتشار ویروس منحوس کرونا و تعطیلی این طرح لذا در صدد هستیم با همکاری صدا و سیمای مرکز کرمانشاه (شبکه زاگرس) و بخش رادیو یک برنامه جایگزین آموزش حقوقی را برنامه ریزی و اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه زاگرس کرمانشاه به مردم آموزش حقوقی می دهد

شبکه زاگرس کرمانشاه به مردم آموزش حقوقی می دهد