مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 04:452020-06-24سياسي

خطای دشمنان در هر نقطه ای علیه ایران آخرین خطای آنان است


هرگز اجازه گستاخی به دشمنان را نمی دهیم و دشمن باید بداند هر گونه خطایی در هر نقطه ای علیه ایران، آخرین خطای آنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سپاه بیت المقدس استان کردستان، سرهنگ صمد محمدعلیزاده در حاشیه رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رمضان و قدردانی از تمامی نیروهای حاضر در این رزمایش، اظهار داشت: برقراری امنیت پایدار مردمی اولین ماموریت سپاه در این استان است و تمامی نیروهای مسلح در تلاش هستند که امنیت پایدار مردمی را ایجاد کرده تا بتوان در کنار آن به مسائل توسعه و آبادانی پرداخت.

وی با بیان اینکه در این رزمایش آمادگی رزم، آمادگی تجهیزاتی و نیرویی در نظر گرفته شد، افزود: نیروهای سپاه دیواندره، گردان شهید خرازی و یگان های معین در این رزمایش شرکت دارند.

فرمانده سپاه دیواندره ادامه داد: هرگز اجازه گستاخی به دشمنان را نمی دهیم که به فکر تعرض و یا اینکه به کشور عزیزمان که حاصل خون هزاران شهید گلگون کفن است چشم طمع داشته باشد و دشمن بداند هر گونه خطایی در هر نقطه ای علیه ایران، آخرین خطای آنان است.

علیزاده با تأکید بر اینکه هر نقطه ای که گروهک های ضدانقلاب در آنجا حضور، سازماندهی و استقرار داشته باشند مورد حمله قرار خواهیم داد، یادآور شد: خطای دشمنان در هر نقطه ای از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطای دشمنان در هر نقطه ای علیه ایران آخرین خطای آنان است

خطای دشمنان در هر نقطه ای علیه ایران آخرین خطای آنان است