مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 04:502020-06-24پزشكي

اپیدمی اختلالات روانی در جمعیت جوان امروز


در جمعیت جوان جامعه امروزی ما چه دخترها و چه پسرها اختلالات روانی مخصوصاً اضطراب، استرس و افسردگی به صورت یک اپیدمی و فراگیر است.

- ایسنا/لرستان یک دکترای روانشناسی گفت: در جمعیت جوان جامعه امروزی ما چه دخترها و چه پسرها اختلالات روانی مخصوصاً اضطراب، استرس و افسردگی به صورت یک اپیدمی و فراگیر است.

روح اله عباسی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به طور معمول بیماری های روحی و روانی با روان افراد سروکار دارد اما یک سری بیماری ها مانند اکسیزوفرنی، دوشخصیتی بای پولار، افسردگی شدید، استرس و اضطراب نیز از طریق جسم قابل مشاهده هستند.

وی با اشاره به این که ما امروزه در جامعه جهانی و به ویژه در کشور خود با آن سروکار داریم استرس، اضطراب و افسردگی است، عنوان کرد: این بیماری ها که مردم را با خود درگیر کرده ناشی از زندگی صنعتی، ماشینی و آپارتمانی است.

عباسی با اشاره به این که عواملی مانند راضی نبودن از شغل باعث تشدید استرس، اضطراب و افسردگی می شود، افزود: حتی ازدواج های نامناسب، دوستی ها و ارتباطات عاطفی نامناسب بین دختران و پسران استرس و اضطراب را تشدید می کند.

این دکترای روانشناسی با اشاره به این که موضوع قابل اهمیت در این زمینه این است که مردم قبول ندارند که دچار اختلال شده اند و باید آن را درمان کنند، اضافه کرد: به عنوان مثال اگر یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپیدمی اختلالات روانی در جمعیت جوان امروز

اپیدمی اختلالات روانی در جمعیت جوان امروز