مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 04:552020-06-24اجتماعي

تضعیف اعتمادبه نفس دانش آموزان با گروه بندی کلاسی


نتایج تحقیق جدید متخصصان موسسه آموزش UCL، دانشگاه کویین بلفاست و دانشگاه لنکستر بر روی بیش از 9000 دانش آموز 12 تا 13 ساله که در کلاس بر اساس توانایی هایشان گروه بندی شده بودند، - ایسنا/خراسان رضوی نتایج تحقیق جدید متخصصان موسسه آموزش UCL، دانشگاه کویین بلفاست و دانشگاه لنکستر بر روی بیش از 9000 دانش آموز 12 تا 13 ساله که در کلاس بر اساس توانایی هایشان گروه بندی شده بودند، نشان می دهد گروه بندی کلاسی به شدت بر میزان اعتمادبه نفس دانش آموزان تاثیر می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازساینس دیلی، این گروه اختلاف نگران کننده ای در اعتمادبه نفس دانش آموزان در گروه های قوی کلاسی نسبت به گروه های ضعیف تر مشاهده کردند.

همچنین این گروه دریافتند، اختلال در اعتمادبه نفس عمومی در گروه های ریاضی با گذشت زمان گسترش می یابد.

حقیقتی که این گزارش بیان می کند به شدت نگران کننده است.

پروفسور جرمی هادجن از موسسه آموزش UCL اظهار کرد: این مطالعه پیامدهای مهمی در عدالت اجتماعی دارد و این اختلاف فزاینده باعث پی ریزی نابرابری های موجود به جای از بین بردن آنها می شود.

وی بیان کرد: دانش آموزانی که ازلحاظ اقتصادی ضعیف هستند و در مدارسی تحصیل می کنند که چنین گروه بندی هایی وجود دارد از طرف سایر دانش آموزان کمک چندانی دریافت نمی کنند و ازلحاظ درسی هم در جایگاه بالایی قرار ندارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضعیف اعتمادبه نفس دانش آموزان با گروه بندی کلاسی

تضعیف اعتمادبه نفس دانش آموزان با گروه بندی کلاسی