مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 04:552020-06-24دانش

آموزش مجازی در دانشگاه گلستان با سامانه بومی برقرار بوده است + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خدارحم بزی، معاون آموزشی دانشگاه گلستان با بیان اینکه این دانشگاه در ایام مقابله با کرونا تعطیل نبوده، - آموزش مجازی در دانشگاه گلستان با سامانه بومی برقرار بوده است + فیلم معاون آموزشی دانشگاه گلستان گفت: این دانشگاه در ایام شیوع کرونا هیچگاه تعطیل نبوده و کلاس ها به صورت مجازی و بر بستر سامانه بومی این دانشگاه برگزار می شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خدارحم بزی، معاون آموزشی دانشگاه گلستان با بیان اینکه این دانشگاه در ایام مقابله با کرونا تعطیل نبوده، اظهار کرد: کلاس های ما به صورت کاملا مجازی در این مدت برگزار شده است.

بزی بیان کرد: سامانه ای در دانشگاه برای آموزش مجازی به کار گرفته شد که پژوهشگران دانشگاه گلستان آن را طراحی و تولید کردند که قابلیت پوشش صددرصدی را برای فعالیت های آموزشی و امتحانات مجازی در اختیار دانشجویان و استادان قرار می دهد.

معاون آموزشی دانشگاه گلستان تصریح کرد: این سامانه ارتباط دوسویه بین دانشجو و استاد را برقرار می کند و دانشجو می تواند از استاد سوال بپرسد، استاد خود را می بیند و پاسخ را از استاد دریافت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مجازی در دانشگاه گلستان با سامانه بومی برقرار بوده است + فیلم

آموزش مجازی در دانشگاه گلستان با سامانه بومی برقرار بوده است + فیلم