مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 05:002020-06-24سياسي

اهمیت به دانش عملی از اولویت های دانشگاه شهید ستاری است


فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید از دانشگاه شهید ستاری گفت: سیاست عملی دانشگاه شهید ستاری بر افزایش مهارت دانشجویان و دانش عملی پایه ریزی شده و این از اولویت های این دانشگاه است.

- فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید از دانشگاه شهید ستاری گفت: سیاست عملی دانشگاه شهید ستاری بر افزایش مهارت دانشجویان و دانش عملی پایه ریزی شده و این از اولویت های این دانشگاه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، با حضور در دانشگاه هوایی شهید ستاری، از مراکز آموزشی، پژوهشی و کارگاه های ساخت تجهیزات دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری بازدید کرد و نحوه آموزش دانشجویان این مرکز آموزشی را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر سرتیپ نصیرزاده با بیان اینکه این بازدید در راستای مهارت افزایی دانشجویان و اهمیت به دانش عملی انجام شده است گفت: طبق سیاست های اعمال شده در امر آموزش و با همکاری اساتید و فرمانده دانشگاه شهید ستاری، سیاست عملی این مرکز آموزشی بر افزایش مهارت دانشجویان که از اولویت های این دانشگاه هست، پایه ریزی شده است و ما اهمیت زیادی برای دانش عملی نسبت به دانش نظری قائل هستیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این مراسم ضمن دیدار چهره به چهره با فرماندهان، مسئولان و دانشجویان، از دانشکده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت به دانش عملی از اولویت های دانشگاه شهید ستاری است

اهمیت به دانش عملی از اولویت های دانشگاه شهید ستاری است