مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 05:102020-06-24اقتصادي

آغاز عملیات تکمیل سر ریز سد «مروک» / 10 میلیارد اختصاص یافت


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان، گفت: عملیات تکمیل سر ریز سد «مروک» با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و 200 میلیون تومان شروع شده است.

- دورود- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان، گفت: عملیات تکمیل سر ریز سد مروک با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و 200 میلیون تومان شروع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، داریوش حسن نژاد در دومین جلسه شورای حفاظت آب شهرستان دورود، اظهار داشت: عملیات تکمیل سر ریز سد مروک با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و 200 میلیون تومان شروع شده و عملیات تکمیل سر ریز تا قبل از شروع بارندگی های سال جاری به اتمام خواهد رسید.

وی، بیان داشت: برای تکمیل شبکه آبیاری سد و تعمیر و بازسازی خسارت وارده به شبکه در اثر وقوع سیلاب، سال جاری قرارداد دو میلیارد و 700 میلیون تومان با پیمانکار منعقد و اقدامات خوبی ازجمله تعمیر و بازسازی کانال اصلی MC سد مروک ، تعمیر و بازسازی کامل بند انحرافی روستای دوخواهران ، تعمیر و بازسازی سیفون عالم آباد انجام گرفت و در حال حاضر شبکه سد به نحو احسن در حال ارائه خدمات به کشاورزان و باغداران است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان، همچنین در خصوص لایروبی ها و احداث دیوارهای حفاظتی، بیان داشت: در سال جاری مبلغ سه میلیارد تومان برای لایروبی و احداث دیوار حفاظتی در روستای چنار به طول یک کیلومتر، لایروبی در سه نقطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات تکمیل سر ریز سد «مروک» / 10 میلیارد اختصاص یافت

آغاز عملیات تکمیل سر ریز سد «مروک» / 10 میلیارد اختصاص یافت