مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 05:102020-06-24اقتصادي

آمادگی نیروگاه مفتح برای تولید حداکثری برق در پیک تابستان


مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح همدان گفت: واحدهای بخار نیروگاه شهید مفتح همدان و واحدهای گازی دورود برای تولید حداکثری برق در پیک تابستان امسال در آمادگی کامل قرار دارند.

- ایسنا/همدان مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح همدان گفت: واحدهای بخار نیروگاه شهید مفتح همدان و واحدهای گازی دورود برای تولید حداکثری برق در پیک تابستان امسال در آمادگی کامل قرار دارند.

عبدالمجید دیناروند افزود: تعمیرات نیروگاه طبق برنامه زمان بندی شده با موفقیت به پایان رسیده و نیروگاه های همدان و دورود برای تولید حداکثری در پیک تابستان بدون یک مگاوات محدودیت آمادگی کامل دارند.

وی ادامه داد: با پایان فصل زمستان و لزوم آماده سازی واحدها برای پیک تابستان، جلسات متعدد کارشناسی تشکیل و با شناسایی نقاط ضعف و درنظر گرفتن شرایط خاص حاکم بر صنعت برق و تحریم های اقتصادی علیه کشور، فصل تعمیرات با تمرکز بر رفع محدودیت های تولید از ابتدای اسفند آغاز شد.

دیناروند با تشریح شرایط خاص کشور و شیوع کروناویروس در ماه های اخیر اظهار کرد: با محدودیت زمانی تعیین شده، ناچار به انجام همزمان تعمیرات دو واحد در اوج بیماری کرونا در فروردین امسال شدیم که اقدامی جهادی و فداکارانه توسط پرسنل هر دو نیروگاه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی نیروگاه مفتح برای تولید حداکثری برق در پیک تابستان

آمادگی نیروگاه مفتح برای تولید حداکثری برق در پیک تابستان