مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 06:402020-06-24اقتصادي

7 پروژه عمرانی با اعتبار247 میلیارد ریالی در تبریز افتتاح شد


هفت پروژه عمرانی با اعتبار 247 میلیارد ریال شامل کف سازی، مسیرگشایی و پارک محله ای عصر امروز در حوزه شهرداری منطقه 1 تبریز افتتاح و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، این پروژه های عمرانی همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت با حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهری تبریز افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

برای این پروژه ها که شامل مسیرگشایی، کف سازی، آسفالت ریزی و بهره برداری از پارک های محله ای است، 247 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

نورپردازی و کف سازی کوچه پروین اعتصامی با اعتبار 6.

5 میلیارد ریال بازآفرینی و به سازی معابر تاریخی شهر و معابر منتهی به اماکن گردشگری تاریخی می تواند در زیبایی و جذب گردشگر داخلی و خارجی مثمر ثمر باشد.

احداث پیاده راه ها در بافت مرکزی و تاریخی شهر یکی از برنامه های اصلی مدیریت شهری است که با جدیت بیشتری آن را پیگیری می کند.

خانه پروین اعتصامی شاعره نامدار ادبیات ایران، محل رجوع گردشگران داخلی و خارجی است که نیازمند به سازی معابر منتهی به این خانه و طراحی نورپردازی در ساختمان این خانه تاریخی بود.

در همین راستا شهرداری منطقه 1 تبریز کف سازی کوچه پروین اعتصامی را به طول 210 متر و عرض 7 متر و نورپردازی ساختمان این خانه تاریخی را در دستور کار قرار داده و با اعتبار 6.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 پروژه عمرانی با اعتبار247 میلیارد ریالی در تبریز افتتاح شد

7 پروژه عمرانی با اعتبار247 میلیارد ریالی در تبریز افتتاح شد