مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 06:552020-06-24سياسي

توزیع 6 هزار غذای متبرک حضرتی در بین بیماران کرونایی


مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران با اعلام اینکه در طرح نسیم مهر رضوی تجلیل از مدافعان حوزه سلامت، صورت گرفت از توزیع 6 هزار غذای متبرک حضرت میان بیماران کرونایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، محمداسماعیل امامزاده دبیر کانون های خدمات رضوی مازندران صبح امروز در  نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک دهه کرامت با بیان اینکه مردمی ترین تشکیلات کشور در کانون های خدمت رضوی قرار دارد که خدمات زیادی را ارائه می دهد، اظهار کرد: دفاتر کانون های خدمت رضوی منشأ اتفاق خوب و پربرکت هستند.

وی با بیان  اینکه حدود 15 سال است که تشکیلات مردمی زیر سایه خورشید از ظرفیت جوانان داوطلب خادمیاری استفاده می کنند،گفت: در این ایام که دهه کرامت دهه جشن و سرور است از دو تولد خجسته امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)که برای ما نعمت است، بهره می گیریم.

امامزاده تصریح کرد: از سال 1395، سامانه خادمیاران تعریف شد افراد علاقمند فرآیند جذب وجود داشت که اسفند 97 برای سازماندهی سامانه بسته شد، 246 هزار نفر ثبت نام کردند که 15 هزار و 676 نفرشان مازندران بودند که 6 ساعت در هفته متناسب با سطح تحصیلات  و مهارت در 25 کانون موضوعی خدمات ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 6 هزار غذای متبرک حضرتی در بین بیماران کرونایی

توزیع 6 هزار غذای متبرک حضرتی در بین بیماران کرونایی