مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 07:052020-06-24سياسي

مردم بیشتر از کدام رشته های پزشکی شکایت کردند؟


مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: بیماران زنان و زایمان، دندانپزشکی، جراحی عمومی و رشته جراحی پلاستیک بیشترین شکایت را داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، مهدی فروزش مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران در نشست خبری که مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، اظهار داشت: رویکرد ما بر پایه دو اصل دسترسی سریع و ارتقای کیفیت نظرات کارشناسی است که در این راستا تمام تلاش خودمان را به کار گرفتیم تا به اهداف برسیم، اداره کل تهران بیست درصد از کل خدمات سازمان پزشکی قانونی کل کشور را ارائه می دهد.

در سال گذشته با حوادث ویژه ای از جمله حادثه هواپیمای اوکراین، شناور کنارک و حوادث آبان مواجه بودیم که توفیق خدمت رسانی با بالاترین کیفیت علمی را داشتیم.

وی افزود: از اقدامات مهم سال جاری، کاهش مدت زمان معاینات سرپایی و تعیین علت مرگ در کمترین زمان با حفظ کیفیت علمی بر اساس برنامه تحول سازمان خواهد بود.

احداث سالن با ظرفیت پذیرش 300 نفر در کهریزک برای پذیرش بستگان مراجعه کنندگان احداث خواهد شد.

فروزش با بیان اینکه احداث سردخانه با پذیرش 400 جسد با اعتبار بیست میلیارد ریال در حال انجام است،گفت:  آزمایشگاه پزشکی قانونی استان تهران برای ارائه خدمات با کیفیت ایجاد خواهد شد که اعتبار آن از محل فرمانداری ری تامین شده است؛ با همت پزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم بیشتر از کدام رشته های پزشکی شکایت کردند؟

مردم بیشتر از کدام رشته های پزشکی شکایت کردند؟