مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 07:352020-06-24سياسي

انعقاد 5 تفاهم نامه همکاری ما بین شهرداری رشت و قرارگاه سازندگی خاتم


در مراسم آغاز همکاری مشترک شهرداری رشت با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)، پنج تفاهم نامه همکاری با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم در رشت منعقد شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس شورای اسلامی شهر رشت ظهر امروز در مراسم آغاز همکاری مشترک شهرداری رشت با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در تالار گفت وگوی شهرداری رشت با خیرمقدم به سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم (ص) اظهار کرد: پروژه های که امروز کلنگ زده می شود فقط متعلق به شورا و شهرداری رشت نیست و تمامی دستگاه ها باید در این مهم همکاری داشته باشند.

از گوهررود گوهری باقی نمانده است اسماعیل حاجی پور با ابراز گلایه از وضعیت دو رودخانه زرجوب و گوهر رود رشت افزود: متأسفانه نه زری از زرجوب و نه گوهری از گوهررود باقی نمانده است و در روزگاران نه چندان دور این دو رودخانه مکانی برای ایجاد شورونشاط در بین شهروندان و گردشگران بود.

رشت شهر اولین ها وی به مخاطب قرار دادن فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم (ص) بیان کرد: در شهر رشت نخستین انجمن شهر با حضور بیست نفر تشکیل شد و شهر رشت به واسطه افتخاراتی همچون راه اندازی نخستین کتابخانه، داروخانه، اتوبوس شهری و غیره به عنوان شهر اولین ها لقب گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد 5 تفاهم نامه همکاری ما بین شهرداری رشت و قرارگاه سازندگی خاتم

انعقاد 5 تفاهم نامه همکاری ما بین شهرداری رشت و قرارگاه سازندگی خاتم