مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 07:452020-06-24ورزشي

فضای مجازی فرصت بزرگی برای تبلیغات دینی است


معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان گفت: فضای مجازی یک فرصت برای انجام تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده مسائل دینی است و باید از آن استفاده مطلوب را داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلیل حسنی در جمع روحانیون و مبلغان مستقر در روستاهای شهرستان لارستان، ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، روحانیت را پیشگام عرصه های مختلف در تاریخ ایران دانست و گفت: هنر سازمان تبلیغات اسلامی آنست که با استفاده از ظرفیت های مختلف، تبلیغ و اطلاع رسانی و فعالیت های خود را در جامعه دنبال کند.

او با اشاره به اینکه تبلیغات اسلامی در لارستان، سازماندهی خوبی دارد و برنامه ها را مدیریت شده دنبال می کند، در خصوص نیازمندی ها و اقدامات زیرساختی ویژه روحانیون مستقر در روستاها هم گفت: امسال انشاالله در صورت تخصیص اعتبارات نفت و گاز، سعی خواهیم کرد خانه های نیمه تمام عالم در روستاها را مورد حمایت قرار دهیم.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه به مشکلات روحانیون مستقر در روستاها و خانواده های آنها واقف هستم، اضافه کرد: کشور ما با محدودیت های شدید مالی مواجه شده است، اما باید تلاش کنیم تا با جذب اعتبارات از طریق استان و کشور، زیرساخت های لازم و فضاهای تفریحی، فرهنگی و ورزشی در روستاها ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی فرصت بزرگی برای تبلیغات دینی است

فضای مجازی فرصت بزرگی برای تبلیغات دینی است