مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 07:552020-06-24اجتماعي

روحیه ایثارگری به «آواز» رسید


رییس جمعیت هلال احمر درمیان از توزیع 80 بسته حمایتی توسط خیر آوازی بین محرومان روستای محروم و مرزی ذکری و گل نی خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس جمعیت هلال احمر درمیان از توزیع 80 بسته حمایتی توسط خیر آوازی بین محرومان روستای محروم و مرزی ذکری و گل نی خبر داد.

جواد مرادی، امروز چهارشنبه 4 تیر با اشاره به محرومیت روستاهای مرزی درمیان به رسانه های گروهی گفت: ذکری، آواز و گل نی، از جمله روستاهای این شهرستان بوده که خشکسالی های پیاپی محرومیت های بسیاری را بر این مناطق حاکم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه حکایت 20 سال خشکسالی و از بین رفتن منابع درآمد روستاییان باعث به اوج رسیدن محرومیت در این مناطق شده است، افزود: همچنین کساد در بازار کسب و کار به دنبال شیوع ویروس کرونا، رنج مضاعفی بر دل این روستاییان گذاشته است.

رییس جمعیت هلال احمر درمیان با اشاره به حمایت های انجام شده در عصر کرونا، بیان کرد: از ابتدای سال جاری به همت اهالی طبس مسینا، 150 کیلوگرم گوشت بین این دو روستای محروم توزیع شده است.

مرادی ادامه داد: همچنین به همت یک خیر تهرانی 50 کارت هدیه بین خانوارهای این مناطق توزیع شده است.

وی از توزیع 80 بسته حمایتی توسط خیری از روستای آواز بین روستاهای ذکری و گل نی خبر داد و افزود: این امر نشان می دهد که علی رغم محرومیت حاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه ایثارگری به «آواز» رسید

روحیه ایثارگری به «آواز» رسید