مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 07:552020-06-24سياسي

شرکت 24 هزار استاد دانشگاه آزاد در طرح تفسیر قرآن مجازی


رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آغاز طرح یک دور تفسیر قرآن مجازی اساتید همزمان با دهه کرامت از شرکت 24 هزار استاد دانشگاه آزاد در این طرح خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آغاز طرح یک دور تفسیر قرآن مجازی اساتید همزمان با دهه کرامت از شرکت 24 هزار استاد دانشگاه آزاد در این طرح خبر داد.

محمد مهدی طهرانچی، صبح امروز، چهارم تیرماه، در جشن روخوانی قرآن مدارس سما که در در حرم مطهر رضوی برگزار شد، در جمع دانش آموزان این مدارس اظهار کرد: در میان میلیون ها میلیون کتاب که در جهان ما مورد استفاده قرار می گیرند، تنها یک کتاب بوده که مصنف آن حضرت باری تعالی است؛ وظیفه ما در نظام تعلیم و تربیت در مقابل این کتاب به عنوان معجزه پیامبر گرامی اسلام (ص) آشنایی، تعقل و تدبر خواهد بود.

وی افزود: نظام تعلیم و تربیت باید از ابتدا نونهالان و دانش آموزان این سرزمین را با قرآن آشنا کند و باعث شود تا در هر کلاس که جلوتر می روند، علم دانش آموزان و سپس دانشجویان ما نسبت به این کتاب بیشتر شود چرا که راه هدایت از مسیر این کتاب و قرآن های ناطق (ائمه اطهار) می گذرد؛ بنابراین زحماتی که همکاران ما در مجموعه سما خصوصاً در شهر مشهد به دوش می کشند، بسیار ارزشمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 24 هزار استاد دانشگاه آزاد در طرح تفسیر قرآن مجازی

شرکت 24 هزار استاد دانشگاه آزاد در طرح تفسیر قرآن مجازی