مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 08:202020-06-24حوادث

دستگیری مرد جوانی که خواهر و 3 خواهرزاده خود را به قتل رساند


فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: مرد جوانی که به دلیل اختلاف مالی خواهر و 3 فرزند وی را به قتل رسانده بود با هوشیاری کارآگاهان پلیس شهرستان مهرستان در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: ساعت 19 دوم تیر ماه سال جاری در پی اعلام مرگ مشکوک 4 عضو یک خانواده و پیدا شدن اجساد آنها از داخل چاه آب منزلشان واقع در یکی از روستاهای شهرستان مهرستان، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان افزود: با حضور کارآگاهان در محل حادثه، جسد زنی 45 ساله به همراه اجساد 3 فرزندش که یک پسر 16 ساله و 2 دختر 11 و 13 ساله بودند توسط مأموران آتش نشانی از داخل چاه 20 متری منزل بیرون آورده شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس، برادر بزرگ زن متوفی با مراجعه به مأموران اظهار داشت که چند ساعت قبل از پیدایش اجساد، برای دیدار با خواهرش به منزل آنها آمده و از غیبت وی و بچه هایش متعجب می شود که پس از 3 ساعت پیگیری و جستجوی بی نتیجه، با کمک اعضای خانواده خود و همسایگانش اقدام به جست و جوی دقیق تمام نقاط منزل می کنند که در پی آن یکی از برادرانش، با مشاهده اجساد خواهر و فرزنداش در درون چاه آب بلافاصله با آتش نشانی و پلیس 110 تماس م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مرد جوانی که خواهر و 3 خواهرزاده خود را به قتل رساند

دستگیری مرد جوانی که خواهر و 3 خواهرزاده خود را به قتل رساند