مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 09:002020-06-24حوادث

جزییات سانحه برخورد قطار با خودرو در اهواز/ مقصر هنوز مشخص نیست


رییس کمیسیون عالی سوانح شرکت راه آهن گفت: ساعت 19 دیروز یک دستگاه پژو با قطار مسافری اهواز ـ تهران در گذرگاهی مجاز اما بدون مستحفظ برخورد کرد که پرونده همچنان در دست بررسی است و نتایج آن به زودی اعلام می شود.

- رییس کمیسیون عالی سوانح شرکت راه آهن گفت: ساعت 19 دیروز یک دستگاه پژو با قطار مسافری اهواز ـ تهران در گذرگاهی مجاز اما بدون مستحفظ برخورد کرد که پرونده همچنان در دست بررسی است و نتایج آن به زودی اعلام می شود.

غضنفر فولادی در گفت وگو با ایسنا، درباره جزییات برخورد قطار مسافری اهواز ـ تهران با یک دستگاه خودرو اظهار کرد: شب گذشته قطار اهواز - تهران در بلاک بامدژ - آهودشت در گذرگاهی مجاز اما بدون مستحفظ با یک دستگاه خودرو پژو برخورد کرد که منجر به فوت سه سرنشین این خودرو شد.

وی افزود: در برخی گذرگاه های کم تردد مستحفظ و راهداری وجود ندارد، اما بر اساس قوانین و مقررات رانندگان باید قبل از عبور از خط به صورت کامل توقف کنند و پس از حصول اطمینان از آزاد بودن خط ریلی با دنده 2 از آن عبور کنند.

غضنفری با تاکید بر این که حق هیچ کسی در پرونده های تشکیل شده در سوانح ریلی ضایع نخواهد شد گفت: هنوز مشخص نیست که در سانحه دیشب چه کسی مرتکب قصور و باعث بروز این سانحه شده است، اما بر اساس قانون در وهله اول پرونده در ناحیه و استان مورد نظر توسط ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات سانحه برخورد قطار با خودرو در اهواز/ مقصر هنوز مشخص نیست

جزییات سانحه برخورد قطار با خودرو در اهواز/ مقصر هنوز مشخص نیست