مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 09:302020-06-24سياسي

لزومی ندارد اساتید بعد از 30 سال به صورت استاد بازنشسته شوند


معاون آموزشی وزیر بهداشت با بیان اینکه منطق آیین نامه ارتقاء اعضای هیات علمی ما از کشور فرانسه اقتباس شده است، گفت: لزومی ندارد اساتید بعد از 30 تا 40 سال به صورت استاد بازنشسته شوند.

- معاون آموزشی وزیر بهداشت با بیان اینکه منطق آیین نامه ارتقاء اعضای هیات علمی ما از کشور فرانسه اقتباس شده است، گفت: لزومی ندارد اساتید بعد از 30 تا 40 سال به صورت استاد بازنشسته شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی اکبر حقدوست در جلسه 133 ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور با بیان این مطلب که در سنجش اشکالات دچار ضعف و انحراف هستیم، گفت: آیین نامه ارتقا یکی از ابزارهای تشویقی است و لزومی ندارد که اساتید بعد از 30 تا 40 سال خدمت در دانشگاه حتماً به صورت استاد بازنشسته شوند.

وی با بیان اینکه منطق آیین نامه ارتقاء که در دهه 40 و 50 از کشور فرانسه اقتباس شده، در دنیا فلسفه اش از بین رفته است، گفت: ضرورت دارد مشخص شود دانشیار و استاد استاندارد باید چه شاخص هایی داشته باشد و شأن معلمی و صاحب نظر بودن برای ارتقاء سنجیده شود.

دکتر حقدوست با اشاره به تحصیل بیش از 250 هزار دانشجو در حوزه علوم پزشکی، اظهار کرد: حدود 67 دانشکده و دانشگاه با 90 واحد غیردولتی در وزارت بهداشت فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزومی ندارد اساتید بعد از 30 سال به صورت استاد بازنشسته شوند

لزومی ندارد اساتید بعد از 30 سال به صورت استاد بازنشسته شوند