مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 10:002020-06-24سياسي

پل ولایت نقده عید غدیرخم افتتاح می شود


پل ولایت نقده 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس شورای اسلامی شهر نقده گفت: پل ولایت نقده 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حجت الاسلام موسی آقاجانی، امروز 4 تیرماه در تور خبری بازدید خبرنگاران از پروژه های در حال احداث شهر با بیان اینکه پل ولایت به عنوان بزرگ ترین، پرهزینه ترین پل احداث شده در نقده تا به حال است، افزود: تاکنون 110 میلیارد ریال برای این پل با پیشرفت فیزیکی 95 درصدی هزینه شده است که پیش بینی می شود عید غدیر خم افتتاح شود.

وی با اشاره به این که پل ولایت به طول 67 متر و در دو باند 32 متری در حال احداث است، اضافه کرد: این پل 120 تن بر متر مربع می تواند وزن تحمل کند که به اصطلاح مهندسی آن را پل تانک بر می گویند.

رییس شورای شهر نقده اعلام کرد: خیابان چهل متری مزیّن به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز با اعتبار 40 میلیارد ریال و به طول 670 متر در حال احداث است که در صورت بهره برداری، از طریق پل ولایت، بلوار شهید مدنی و خیابان الغدیر به میدان دفاع مقدس وصل خواهد شد و نقش به سزایی در کاهش ترافیک و بهبود عبور و مرور شهری خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ در جربان این تور خبری، همچنین به طرح احداث میدان میوه و تره بار، تیرپارک خودروهای سنگین، پل کوزه گران، دیوار ساحلی رودخانه قوبو چای و لایروبی آن، ساماندهی و بهسازی اطرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل ولایت نقده عید غدیرخم افتتاح می شود

پل ولایت نقده عید غدیرخم افتتاح می شود